Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ


Τι να τα κάνω τα καλά
που έχω στην πολιτεία
μπροστά στις τόσες ομορφιές
και αυτη τη γοητεία
Μικρός μια μέρα έφυγα
να πάω στα μαύρα ξένα
μα! ομορφότερο χωριο
δεν βρήκα αλλο απο σένα.!

Τα πρώτα μου τα κλάματα
ακούστηκαν σε σένα
σιμά στο τζάκι στη φωτιά
που έγινε η γέννα...

Τον γαλανό σου ουρανό
ψηλά στα βουναλακια
δεν πρωτοαντίκρυσαν
τα δυο μου τα ματάκια?

Εσύ δε με πρωτάκουσες
που φώναξα μαμά μου
και στη δικιά σου εκκλησιά
δεν πήρα τ΄ όνομά μου?

Στα χώματά σου έκανα
τα πρώτα βήματά μου
και στο σχολειό σου έμαθα
τα πρώτα γράμματά μου...

Πως να ξεχάσω όλα αυτά
πως να ξεχάσω εσένα
χωριό μου εσυ μοναδικο
γιατί ζω τώρα στα ξένα?

Θα ήμουνα αχάριστος
να μην σε αγαπάω
και λίγες μέρες τη χρονιά
κοντά σου μην περνάω...

Για την αγάπη μου αυτή
συνέχεια θα γράφω
και τις περίσσιες σου ομορφιές
πάντα θα περιγράφω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου